Nuffnang Ads

Sunday 5 February 2012

Manual Pengguna Aplikasi Pendaftaran UPSR 2012



skrg nie aku tgh bz daftar budak2 utk upsr....tahun nie pengalaman pertama aku jadi setiausaha upsr.asyik2 kena tgk manual je,bukan apa takut silap....hehehe.so,sape yg tgh buat pendaftaran juga boleh la kalau nak manual nie.bukan apa,takut ada yg hilang ke lupa letak ke xde ke....so aku share la manual nie.wpn tak seberapa,tp mana tau ada yg memerlukannya....so aku letak la kat sini,boleh lah kongsi..

aku ada beberapa pertanyaan nie ? sb masa kursus dia tak details sgt...
1. kita isi dulu nama pelajar ke ? then last sekali baru kemaskini ker? konpius nie...
2. mcm mana kalau nak delete nama bdk yg dah pindah ?
3. apa senarai yg kita kena hntr ke ppd ?

harap ada la sape2 yg boleh tolong jawap sb aku main key-in dulu nama pelajar nie.
btw,sape yg nak aplikasi 2012 pula boleh la bgtau,nanti aku boleh upload gak...tq :)

link manual upsr:
http://www.4shared.com/office/fRJAvn8e/manual_upsr_sekolah.html?refurl=d1url

No comments:

Post a Comment